Noyan52 Bu aylarda gözlük kullanan anneler varmı nasıl yapıyosunuz gözünden kayıyo sürekli yatıramıyorum Yatırınca gözlük çıkıyo sürekli kucakta tutuyorum doktor gözlüğü sadece uyurken ve banyo yaparken çıkar diyo Şaşırdım
Aselkusun Noyan52 lens kullansanız aylık lensler var benim başıma değil ama bir arkadaşımın başına geldi ya da arkadan iple tutturulanlardan var