Semxe Merhaba güzel anneler size sorum olacaktı. Doğum yapalı 2,5 ay oldu, emzirmiyorum. geçen hafta adet oldum bitti 2 gün sonra yani bugün tekrar kanamam oldu. sizce normal mi? ilk adet böyle dengesiz mi oluyor?