Kızlar doğum yapalı neredeyse 3 ay oldu ve ilk adetimi yaklaşık bir hafta önce oldum 8 gün sürdü.. hamilelikten önce tabiki 4. Günde biterdi 5. Gün leke gelirdi sadece ama şimdi bu kadar uzun sürmesi ve üstüne yine kanamam olması normal mi diye sormayacağım anormal belli ki böyle yasayan var mi yaşayanlar ne yaptı doktora gitmeli miyim kafamda deli sorular 🥰 teşekkürler şimdiden cevaplarınız için