Esilam 21 gün oldu canım doğumdan sonra direk korse kullandım doktoruma sorup dikişe gelmediği sürece sorun olmaz kullanmanda fayda var hem göbeğimin hemde yaraların iyileşmesine yardım ediyormuş göbeğim yumuşak ama çok az kaldı sürekli korseyi kullanıyorum ☺️