Mervezem Deletedmom379 diştendir muhtemelen sıkılmayın drumuz diş genetik bir durum erken çıkmasının bir sakıncası yok dedi suan 7bucuk aylık 6. Diş yolda il dişler kadar salya yapmadı sonraki dişler☺️
Deletedmom379 Mltmdfn neden geç çıkmasını istedinix ki erken çıkmasının dezavantajı var mı. Bizde aynı önlük dayandiramiyoruzz 😔
Mltmdfn Deletedmom379 erken cıkan dişler daha çabuk çürürmüş😔emiyo mu bebeğiniz emenler daha geç cıkarırmış bizimki cok fazla emmiyo
Deletedmom379 Mltmdfn aa ilk defa duydum bunu. Evet canım emiyor ama mama takviyesi de yapıyoruz tek göğüs emiyor. 🤦🤦
Minnakimmmm Deletedmom379 benim ojlum iki yaşında üç aylıkken falan başladı hala akiyir . Kıyafetten çok onlugumuz var. Artık misali misali önlükler alıyorum . İnşaallah sizin ki bizimki kadar sürmez. Genelde diztwn diyor doktor da
Deletedmom379 Minnakimmmm inşallah o kadar sürmez ya bizimde öyle vallahi her dışarı çıkışımda bi paket önlük alıyoruz
tuucee94 Pyrzmom kehribar kullanıyorum ama bizde işe yaramadı kıvam arttırıcı dediğiniz nedir sadece anne sütü alıyor
2cocukluanne222 Deletedmom379 normal elini ağzına sokuyo damagini kasiyo kehribar aldım gelmesini bekliyorum ise yariyo dediler bakalim
tospikinannesiii Deletedmom379 ben doktor a götürmüştüm akar dedi görülebilir normal dedi ama kusma vs yoktu innailmaz akıyordu ev önlük kaynıyor 😂 yedi aylık Ken kesildi akması bende rahata erdim darısı başınıza
Deletedmom379 tospikinannesiii ayy amin canım vallahi evin her yeri salya her gün koltuk siliyorum 😂😂😂
Deletedmom379 Mltmdfn niye böyle bunlar ya benimki ilk dogdunda kan emdi ordan sonra bidaha hiç almadi. Sağ göğsüme gelinve ağlama krizine giriyor midesini bulandırır gibi yapıyor
karakuzumm Deletedmom379 benimkide aynı sizin gibi bizde 3buçuk aylığız, blogta okumuştum ellerini keşfediyor elleri hijyen ise ağzına götürmesinde bi sıkıntı yok yazıyordu, bizimki elini ağzına sokuyor 3 parmağını salya akıyor sonra
Deletedmom379 karakuzumm Hah aynı bizimki bi 3 parmağını sokuyor yetmezse bütün elini sokmaya çalışıyor 😂😂