Mom263 evet bencede Boşuna takviye kullanacaktık mesela biz ama sanırım bebeklerden kan almak çok zor olduğu için böyle yapıyorlar çünkü damarları o kadar inceki kola iğneyi batırmak imkansız gibi. El üstünden süzdürme yöntemiyle aldı hemşire çok azıcık 2 çeyrek tüp kadar biri onaylandı diğeri onaylanmadı labaratuarda. Sonra koldan almaya mecbur kaldı. Damar çok ince kan çok az akıyor tabi o sırada hastane inledi bağrışımızla 😕😕 allahım çok zordu içim sızladı 🙁