Kızlar ilk kontrolümüzü yaptık 8,8 çıktı sarılığı doktor bol emzirme ve mama takviyesi yap dedi daha yeniyiz sezaryen oldum 4.günden sonra sütüm gelmeye başladı hemşire 30 ml mama verebilirsin dedi onunla 3,5-4 saat uyusa sorun olmaz dedi bende öyle yaptım sanırım fazla uyudu ve sarılık oldu hemen geçer mi ?