duygu00 ben de aynı şeyi yaşadım ve erken doğduğu için 13 gün yoğun bakımda kaldı biberona alışmıştı o yüzden emmedi memede yay gibi kendini geriyor ağlıyor aç bırakıyordu kendini 1 haftada doğum kilosuna gelmek yerine tam tersi kilo verdi. Sağıp biberonla vermeye başladım doktor önerisiyle evet emzirmek isterdim ama kendime de bebeğime de eziyet etmek istemedim kilo verince sarılık da olursa tekrar hastaneye yatırırız dedi doktorum. Canı sağ olsun anne sütünü her şekilde alıyor, ben sağım yapıyorum hem bebeğim huzurlu hem ben hem doyuyor hem de çok güzel kilo alıyor şu an