02aybrs Oğlum 9 aylık oldu hala dişimiz yok ağzının içi alev gibi çok sıcak ama ateşi yok çok şükür birde 3 gündür kulağini çekmeye başladı acaba dişle ilgisi olabılirmi sizde durumlar nasıl
Melisinannesii 02aybrs kulak çekiyosa kesin diştendir. Dişlerde kabarıklık var mı? Bebeğim 7 aylık. 6,5 aylıkken 4 diş çıkardı şimdi 5. Yolda
Marbeker 02aybrs diş zamanı oğlum da hep kulaklarını çekiyor, kaşıyor, eli hep kulağında. Galiba ağrı yapıyor. Diş patlıyınca rahatlıyor bir sonraki diş çıkana kadar.
anilkose_46 02aybrs bizde 8 buçuk aylığız daha bizim de çıkmadı dişimiz hiç belirtide yok şimdilik ne zaman çıkar merak ediyorum
02aybrs Melisinannesii Evet kabariklik var beyazlamada var kiyamam yavrum beni kaşiyicı olarak kullanıyo hergün bi umutla bekliyom ama yok
Sergl1425 anilkose_46 hiç üzülmeyin Bn çok taktım kafaya 1 yas 19 günlükken patlattı dişi ni kulağını çekip dutdu 3 gün sonra ishal oldu derken dişimiz göründü 🤗☺️
02aybrs Sergl1425 Aslında üzülmek değilde çaresiz kalıyorum icim parçalanıyo o yüzden bi an önce cikarsında rahatlasın yavrum diye bekliyorum
anilkose_46 Sergl1425 haklısınız ama düşünmeden edemiyorum akrabamızın çocugu var aralarında çok yok o 6 aylıkken çıkarmış bana da soruyorlar dişi yok mu dha diye
anilkose_46 Sergl1425 Kimisi de sıcaklar da çıkarmadığı iyi diyor geç çıkarsa sağlam olur diyor bekliyoruz biz de işte😊
Sergl1425 anilkose_46 bnm oğlum la aynı gün doğsn kız 6 aylıkken çıkardı bana da çok soran oluyodu hatta hastaneye götür diyen de çok oldu doktorumuz 16 aya kadar çıkar dedi rahatladım ama asırı iştahsız ve huzursuz Du onun için üzülüyodm bnde