OzEnAr kızlar sıkıldınız biliyorum ama nisandan beri bu 3. başvuruşum hep süreç devam ediyor yazıyor neden nisandan beri devam ediyor onu anlamadım
Melekk61 OzEnAr bence ptt ye git Bi kontrol et benimde sürekli aynı yazı var mayıstan buyana. Geçen ptt ye uğradım meğerse para yatmış gidip almadığım için geri gitmiş 🤷♂️
Minik1anne OzEnAr canım bende 27 nisanda 1 kere başvurdum hep kapsam dışı dedi geçen hafta doğum.parasını almak için ptt ye gittim ve bana pandemi paranız çıkmış dedi şaşırdım yani ptt ye git sorgulat çünkü e devlette göstermiyor
Melekada kahvekokusuu bı sosyal yardımı arayın ıkıncı kez para yatıyor ben aldım kesın sıze de yatmıstır
Melekk61 OzEnAr valla cnm benim öyle oldu hatta ptt deki adam kaymakamlığa başvur geri alırsın dedi bana
OzEnAr kutsaltiramisu bende denerim o zaman sağol canım 3 kez başvurmuşum hatta nisan mayıs bide şimdi hiç mi olumlu olumsuz bişey yazmaz şaşırdım
Minik1anne OzEnAr herkese yatıyormuş ama bize çık ev araba olmadığı için kaynatamqile çıkmadı onların evi ve arabası var yani bide şanş tabi