Kızlar bebeğimin koltuk altı pişik gibi kızarık. Normalde banyodan sonra mustela nemlendirici sürüyorum ama havalar çok sıcak yetmiyor sanırım pişik gibi olmuş elimde sudocrem var poposu için kullandığım onu sürsem olur mu ya da ne tavsiye edersiniz koltuk altı için