gokcekizinannesi H-123 kızınızın doğum tarihini değil doğması gereken tarihi yazıp hesaplamaniz gerekiyor. 3. ayın ortasında başlıyor yanlış hatırlamıyorsam
Mucizemveben90 Benım merak ettıgım atak takvimine göre bitince bu huysuzluk uykusuzluk sorunu bitiyo mu
Hatice-ert H-123 of allahım ya 2. Ayda atlattık sanıyodum meme reddini uykuya razıyım meme reddi olmaz ınsaallah