kayrashn arkadaşlar merhaba 3436 doğdu ilk hafta kontrolünde 3090gr’dı. Bugün 2 aylık olduk 4990 gr olmuş. Günde 1 kere sadece gece mama veriyorum. Kilosu normal mi az mı?
kayrashn gokcekizinannesi ya çevremdekiler en az 7 kilo olmalıydı diyor ayda 1.5-2 kilo almalı diyorlar o yüzden kafam çok karıştı
gokcekizinannesi kayrashn ah siz o çevreye bakmayın nolur. doktorunuz ne diyorsa ona güvenin. benim kızım 3 gün sonra 11 aylık olcak ve 8600 gram. cuma günü doktorumuza gittik ve kilosunun normal olduğunu söyledi. içiniz rahat olsun
Gunes55 kayrashn host beee dana mi besliyorlarmis. Ayda beklenen kilo alimi 600 1000gr. Siz kimseye bakmayin drunuz sorun yok diyorsa devam edin.
Ogullarinaasikanne kayrashn 7 kilo mu 4 aylık oğlum 7 kilo canim zayıf demeleri bitti birde çok biliyor gibi sayı belirtiyorlar ahh o cevredekileri ufak olacak çevire çevire döveceksin çok sinir oluyorum. Kilo alımı da gayet iyi her ay 1 kilo almış nerdeyse canım ❤️
kayrashn Çok teşekkürler ya cidden kafaya takmaya başlamıştım doktorumu kilo alımının gayet iyi olduğunu söylediği halde böyle diyorlar bu çevredekiler gerçekten insanı bezdiriyor ya😂🤮🤮