Boncugum Arkadaşlar bebeğim 7 ay 6 günlük ve 1 haftadı geceleri çığlıkçığlığa uyanıyotuz sürekli ağlayarak uyanıyor ben deyim 20 30 kere rahat uyanıyoruz 20 dkr en geç 1saatte bir uyanıyor neden acaba atak mı bu ? Alttaki iki dişi çıktı diş değil büyük ihtimal ama ne ? Dr a gidecem ama daha yeni ev taşıdım hastane bana çok uzak gidemiyorım başına böyle bişey gelen var mı? Bikaç gün içinde dr a gidevem ama bi bilginiz varsa yardım lütfen!!
miliaris Boncugum bizde 6 ayligiz geceleri sizin kadar olmasada ciglikla aglayarak uyaniyor ama yaninda istahsizligi da var..idrar yollari enfeksiyonundan suphelendi doktorumuz test verdik bekliyoruz..