sineeemy 18 günlükken oğlumunda yüzü öyle olmaya başlamıştı hastaneye götürdüm doktor normal dedi ama geçmedi bir daha götürdüm cildi kurudedibaşka krem verdi sağlık ocağına götürdüm egzama dedi zamanla geçer dedi 5 aylıkken cildiyeye götürdüm atopik dertamit yani egzamaymış şampuan nemlendirici vücut şampuanını değiştirdi ek godaya geçince inek sütü ürünleri verme dedi test yapmadan rahat edemedim çocuk doktoruna götürdüm beni çocuk gostroentoloji böşümüne yolladı ve 5.5 ayşıkken oğlumda alerji olduğunu öğrendim şuan katı bir diyetteyiz kullandığım kremler çok işe yaramıyordu en son doktor kortizonlu krem kadar kuvvetli ama korzitonsuz krem verdi onu kulşanıyoruz ve her zaman nemli tutuyorum daha iyi