Üç kızım var ve ben saçları güzel olsun uzun olsun istiyorum bazı kız çocuklarını görüyorum da saçları uzun güzel iki kızımın saçı çok ince telli bağladığım zaman önleri çok uçuşuyor papatya suyu zeytin yağı argan yağı karışımı saçlarına sürüp güneşe bırakıyorum saçlarının rengi çok güzel açıldı başka ne yapabilirim sağlıklı ve uzun olması için var mı önerileriniz sizin kızlarınızın saçları nasıl 😊