Flamingom Sadece Wi-Fi üzerinden çalışıyorsa her yerde kullanamayız değil mi ? Telefonun hücresel verisiyle çalışmayacak yani doğru mu anlamışım ? Ben de kamera bakıyorum. Ev dubleks ve Avent’in telsizini kullanıyorum ama apartmanda kapı kapansa algılıyor, bebek mi hareket etti, komşudan mi ses geldi belli değil. Aşağı yukarı inip çıkmaktan helak oldum, görüntü olmayınca içim rahat etmiyor.