Merhaba anneler 22 günlük bebeğim var doğduğundan belli emzirirken banyo yaptırırken ara ara ayağı irkiyo 2 kere üst üste yada bi 7 8 saniye titriyo duruyo doktora bu hafta içi götüreceğim zaten ama içim rahat değil başına gelen varmı yada sebebini bilen şimdiden çok teşekkürler 🙏🏻