Rukiye66 Bugün doktorumuz anne sütü ve ek olarak bu mamadan yazdı kilo almamış ve kansızlık da çıktı bu mamayı bulamadık eczanelerde e bebekte de yoktu kullanan varmı memnunmusunuz ve nereden alıyorsunuz
Meryemdeveci Rukiye66 ben 6 aydir kunlanıyorum şimdi simical 2 geçtik ebebekten aliyotum çoğu zamanda hepsiburada veya gitti gidiyor dan daha indirimli aliyorım
Rukiye66 Meryemdeveci e bebekleri aradım hepsi elimizde yok dedi internetten sipariş verdim memnun kaldınızmı gaz veya kabızlık yaptımı kilo alımı oldumu
Meryemdeveci Rukiye66 4 aya kadar kabızlık yapmadı hiç 2 şudur şurda ara ara oluyor ama mamadan mı bilmiyorum kilo alimi iyi oğlum 6 aylik 8,5 kilo 2.800 doğdu
Rukiye66 Meryemdeveci maşallah size Benim kuzumda 2570doğdu şu an 6600 kilo alımı az anne sütü veriyordum hep biberonla son zamanlarda iştahı çok azaldı gün boyu yemedi nerdeyse inşallah bu mama iyi gelir