ben birkaç tane aldım ama en çok oioi tamamı silikon olan kaşığı seviyoruz çünkü onu çiğnemeyi seviyor ve onu verdiğimde sırf kaşığı çiğnemek için ağzını açıyor. kaşığı çiğneye çiğneye verdiğimi de çiğniyor yutuyor. çiğneme alışkanlığını o kaşık öğretti nerdeyse. plastik ve metalde böyle bir durum yok.