DenizDamla bize doktorumuz 6. ayında sorduğumda bi bebeğin blw yapmasını beklemek çok gerçekçi değil şu an için,bebek doğru tutacak ağzına doğru şekilde götürecek doğru çiğneyecek vs vs bunlar için 1 yaş daha uygun demişti. Benim de canıma minnet tabi. Çünkü hakikaten geniş olmak gerekiyo. Bide dağıtması da bi yana,o şekilde doyduğunu hissetmiyorum ellerimle yedirince içim rahat ediyor. Motor gelişimi arttığında yani şu sıralar çatalla yemesini destekleyeceğim ama.