Ben de 2 yıl önce geçirdim. Dermovat kullandım eczanede hazırlıyolardı vazelinle karıştırıp. Yüzüm hariç heryerin yara içindeydi nerdeyse. Kremi kullanıp olan döküntüler iyileşince yenileri çıkıyordu. Kortizon iğneleri fln kar etmedi. Hamile kaldım kendiliğinden geçti çok şükür 🙏🏼