psikolog-anne Fatmlaelif yok askılı cok rahat olmuyor, hareket kısıtlıyor. Normal aldım ben kayma falan yapmıyor ama
psikolog-anne Alevtu yarın döneyim ben size. instagramdan ekler misiniz foto görmem için, nuseybe.kara
htc20 psikolog-anne merhabalar ben L beden siyak askili melek korse satiyorm 200 tl almsitm ve sadece 2 kere denemek icin kullandm .takamadm daha sonra ilgilenirseniz duz 100 tl verirm
minik_koalam psikolog-anne bende ilk başlarda kullandım ama normal korse pahalı değil yani. Bu söylediğinizin fiyatı nedir
psikolog-anne minik_koalam 200 e aldım ben. Damla ersubaşı falan öneriyor Du. Çok faydasını gördüm, orijinal latex ithal korse
psikolog-anne Kızlar bu arada xl isteyen olursa yardımcı olabilirim. 74 kilo 168 boyla xl ye baslamıştım