YDE Gokcen aldığınız kiloya göre değişir bence. Benim bebeğim 7 ay 25 günlük hala 2 kilo fazlam var😅 ilk 2 ay çok çok hızlı kilo verdim sonrasında kaldım böyle
psikolog-anne Gokcen canım 10 kilo almıştım. 10 gun içinde 8 i gitti. 2 kilo hala benimle, bebegim 2aylık
YDE Gokcen hayır ilk zamanlarda bir kaç hafta takar gibi oldum ama takmadım. Yapı gereği hiç göbeğim yok şuan, öncesinde de fazlam kilom varken de yoktu. Boyum uzun olduğu için kiloyu kaldırıyor sanırım.
minikbirbal Gokcen 20 günden sonra ara sıra kullandım lohusalıkta aşırı terlediğim için tahammül edemedim doğrusu. Çok ufak bi göbek kaldı Oda oturduğum da belli oluyor yapısal sanırım
Kumsaladakgul Gokcen 1 hafta icinde😁🤣50 kilo hamile kaldım doguma 72 kiloyla gittim su an 61 kiloyum kızım 31 günlük 🤗
Yenimisafir90 68 kiloy ile hamile kaldım 74 kilo ile doğuma gittim doğumdan sonra bir hafta geçmişti tardındım 68 kilodaydım 2 kilo fazlalığım var. ama 20 sonra yine tartındım 70 kilo olmuşum demek ki, yapıya göre.😊
Yenimisafir90 Arkadaşlar bir soru sormak istiyorum kusura bakmayın bu sorunun cvbını arıyom 5 seneden beri 2 sezeryen ile doğum yapan kadın 3 nü normal yapan varmı hiç böyle durumla karışılaştınızmı sizden ricam yardımcı olursanız çok sevinirdim. Şimdiden hepinize teşekkür ediyorum.
YDE Smyye30 ilk 2-3 hafta kullandım. Sonrasında kullanmadım. Ara ara taktım ama 1-2 saatlik. Daha fazla takmak gerekiyordu sanırım ama yapısal galiba benim hiç göbeğim kalmadı
cdirge Gokcen 68 ile girdim doğuma, toplamda 8 kilo almıştım. Doğumdan 10 gün sonra başlangıç kilomun altına düştüm, 58 oldum.
YDE Smyye30 takın tabi ki faydası olur. Ben doktoruma sorarak hemen sonrasında kullanmaya başladım. Bir sorun yaşamadım. Sizin artık korse kullanacak kadar iyileşmiştir ameliyat yeriniz. Eğer göbeğiniz varsa minimum 2 ay takın bence