ankarahanimefendisi
Böyle bir oyun varmış 10,11,12 aylık bebeklere öneriliyormuş;
’Ayna Oyunu:
Bebeğinizi bir aynanın karşısına oturtun veya siz ona bir ayna tutun. O aynaya bakarken, başının ve yüzünün çeşitli yerlerine dokunup isimlerini söyleyin. Ardından isimlerini söylediğiniz yerlere onun dokunmasını isteyin. Alışması biraz zaman alabilir.
Bu oyuna alıştıktan sonra aynı şekilde aynada kendi yüzünüz ve başınıza dokunup yine isimlerini söyleyebilir, sonra ardından isimleri söyledikçe bebeğinizden sizin yüzünüze dokunmasını isteyebilirsiniz’