Doktorunuza güvenmeniz önemli.Güvenirseniz, bebeğinizi tedirgin bir şekilde değil, daha az kaygı ile büyütürsünüz☺️ Bebeğinizin kilosunu doktorunuz zaten kendi gelişimine göre değerlendirip size kaygılanacak bir şey olup olmadığını söyleyecektir. Lütfen karşılaştırma yapıp moralinizi bozmayın. Sağlıklı günler😇