Sibeldegirmenci ben hep omletin içine koyuyorum pankek gibi yapıyorum çogunlukla. Yumurtayı cırpıyorum catalla iyice peynirini de atıp karıştırıyorum. Bezen zeytınyağ içine koyuyorum. bazen tavaya az tereyağ. Tatlı kaşıgı ile minik minik diziyorum. Eline alıp yiyor.
bazende yumurtayı iyice çırpıp iyi ısınmış tavaya döküyorum hemen kenarlardan ortaya topluyorum sonra bir ters ceviryorum pufpıf oluyor.
her gün içerik değişiyor. Tarhanalı,peynirli,patatesli,havuçlu,taze soğanlı gibi
dilerseniz tost makinesinin arasına yağlı kagıt koyupta pişirebilirsiniz dilimliyorsunuz parmak şeklinde yemeye bayılıyor