KeriminAnnesi Merhaba benim oğlum 28 eylül dogumlu kızlar bugün meme emmiyo zorla sabah dan beri 3 yada 4 kere emzirebildim oda 5 er dk emziği aliyo fakat memeyi aglayarak itiyo
Beyzanur Merve123 aynı gün Doğum yapmışız kucaktan inmeyen bi oğlum var eller ağızda gülücükler havada uçuşuyor. Doymak bilmiyor ama kusuyor🤣 uyumuyor uyuyunca uyanmıyor. Televizyon karşısında gözler başka birşeye bakmıyor 😳
defnezeynep Merve123 27 eylül doğumlu ellerini yumruk yapıp ağzına sokmaya alıştır sonra midesi bulanıyor salyalar akıyor alt dişlerin beyazligi var ayakta durmak basmak istiyor sürekli yatırca çığlık çıgliga ağlıyor
Funda86 Zsnd aşı oldunuzmu? Bizde 2 gündür müthiş huzursuz uyuyamiyor.kaçinci haftada doğdu?? Bizimkide dönmüyor ve yüzüstü yatirinca ağliyor durmuyor.ilk çocuğumda yüzüstü sevmezdi sürünmedi 10 ayda yürüdü direk
Zsnd Funda86 ayy inşallah öyle olur ya bende endişelendim ne bileyim. 37 haftada doğdu 2200 idi ☺️ bakalım bizimki de sevmiyor dönsün diye bakıyorum ama zor olacak gibi sağlıklı olsunlarda. Sizinki kaç haftalık doğdu
Denizpasam 9 eylül de doğdu oğlum, tam 4 aylık olduk. ben hiç oturtmadım nasıl oturtuyorsunuz destekli olarak mı?
Ecibebi ZeynpHilal bencede guzelm. 5 aylikken yarim yarin kucakta oturtulur cocuk. 6 ayda yavas yavas denenir die dusunuyorum. Omurga sagligi cok onemli dikkat etmek lazm 🌸🌸
Mervealtun Benide oğlım 19 Eylül Doğumlu salya problemimiz çok oluyordu 2.aydan başladı gerçek kehribar kolyesi aldım çok faydasını gördüm şu an çok az akıyor oda olacak o kadar bizimkinde oturmaya bayılıyor yavaş yavaş kucağında oturtuyorum oyun halısına meraklı sağa sola yavaş yavaş kendini çevirmeye başladı ama daha dönemiyor
Htc3258 Merve123 bizde 25 eylül 🙊 evet bizde böyleyiz oturmak istiyo elleri hep ağzında ve sürekli salyası akıyor ben benimki böyle sanıyordum ama demek ki hepinizde salya problemi varmış ☺️
Furkansmomy [bilinmeyen] aa 2 kişi daha çıkmış 🤗🤗 ne durumdasınız kızlar bizim pazartesi aşımız var şu iğne yeerine hepsi damla şeklinde olsa keşke 😳😳