Kızım ilk günden beri hep terliyor şuan 8 aylık ve ben artık sürekli ter siliyorum. Hasta olacak diye ödüm kopuyor vanda yaşıyoruz havalar gece yarısı sabah doğru soğuk kızımda terli çoğu kez uyuya kalıyoruz. Ve teri soğuyor kuruyor. Napcam bilmiyorum pandemi den dolayı korkuyoruz hastahaneye de gitmiyoruz baya vaka var kaldığımız yerde. Bir kere kızım ateşlendi gittik acilde doktora sordum umursamadı bile ya bişi yoktur dedi öyle kaldım ya aynı durumda olan anneler var mı siz napıyorsunuz terlememesi için