Merhaba hanımlar ben kehribardişkolyemm sayfasından bebeğim 5 aylıkken kolye aldım bebeğim şuan9 aylık 9 diş çıkardı kolyeyi de hep takarım ama salyası dışında ben pek bir faydasını görmedim yine huzursuz yine uykusuz yine acı çekerek diş çıkarıyor anlamıyorum yani bu sayfadan kolye alıpta böyle faydası olmadığını düşünen var mı benimki küçük boncuklu iri taneli olanları da varmış onlar daha mı faydalı anlamadım biyerde yanlış mı yapıyorum acaba bu konuda fikri olan lütfen bişey söylesin artık kazıklandığımı düşünmeye başladım 😡