Mavishiranurum Kızlar bebeğim 22 günlük Allahım bağışlasın gaz sancısı oluyor yediklerim ede dikkat ediyorum ama yine oluyor rezene kimyon çayı içiyorum ne zaman geçer sütüme bebeğim emdiği zaman rahatlar oyüzden soruyorum
Cokmucokbilmisimne Mavishiranurum bende bilmiyorum ama üstte kalsın elbet geçer ama zaman bilemiyorum
Alpaslanceylan Mavishiranurum canım her bebekte oluyor bır aylıkta başlıyor 2 aya kadar devam ettı bızımkı ama sonra gecıyor
Mavishiranurum glbgci zararlı değilmi direk bebeğe vermek 😔 anne sütü veya mama dışında bişey verilmez diye biliyorum
Eslemmomy Mavishiranurum doktor yengenr bebeğe de verebilirsin bir çay kaşığı demişti bir aylık falandı galiba
Ozgekagan Ben 5 saat diye biliyorum. 5 saatten sonra yediğimiz çocuğa geçmemiş.( Bı gün canım çok çiğköfte çekmişti o zman araştırmıştım. Ama yinede yemedim. ) Tecrübem yok ama 5 saat diye biliyorum.