Minnokkunannesi Ay aşısını olacağız sonrasında ateş falan oluyor mu ve bebekler çok ağlıyor mu bu aşıda
iki_prens_annesi_ Minnokkunannesi merhaba 1inci ay aşısı hafif bi aşı huzursuzluk veya ates yapmaz ikinci ay aşısı yapabilir oda bebeginizin bunyesine bağlıdır
AybarsMomy Minnokkunannesi vururken biraz ağladı ama hemen sustu. Ateş olmadı bizde ama huysuzluk yaptı☺️ genelde huysuz bi bebek zaten🤦🏼♀️
GramPozitifBakteri Minnokkunannesi her bebek farklı oluyor.Kızımda huzursuzluk ateş vs hiç olmadı.Elinin altında calpol bulundur nolur nolmaz 😇