Aysgllylcn Kızlar bir yakınım için soruyorum bebeğin göbek bağı düştü ama parça kalmış ve yakıldı parça ama etrafında morarma olması normal mi bide sarı akıntı var acil doktora gitmeli dimi başına gelen var mı böyle bişey https://imgyukle.com/i/xRFrz8
AybarsMomy Aysgllylcn hemen başka bi doktora götürsünler alıntı normal kabul edilmiyor o nasıl doktor 🤦🏼♀️ oğlumun 15.gün düştü sonra hafif kanama oldu akıntı olursa hemen gel önrmli dedi kanama devam etmedikçe sorun olmaz demişti
Aysgllylcn lalenurr966 bende dedim ama doktoru aramışlar yaktığımız için orataya değmiş olabilir demiş olabilir ne demek sen doktorsun sonuçta
Aysgllylcn Alazla götürücekler canım sarı akıntısı var dedim ilaç verdimi doktor yok dedi başka hastaneye bakıyolardı götürmek için