lalenurr966 Selam kızlar😇 2 aylık bebeğim var mama ile besleniyor, gece kesintisiz 6 saat uyuduğu oluyor normal midir bu? Gündüzleri de 3 saat kesintisiz uyuyabiliyor gece okadar saat uyuduğu halde. Yorumlarınız nelerdir?
Bugdu lalenurr966 uyuya bilir canımda 6saat fazla gibi geldi ama benim oglum 3aylık meme emiyor oda bazen 4.5 saat uyudugu oluyor ee sen bide mama veriyomussun tok tutuyodur ondan uyanmıyodur
Arzuaysu Çok normal güzel anne. Endişe etmenize gerek yok. Bu dönem sadece uyuyarak büyürler. Güzel uykuları olsun minnosun
Snmaydn Benimde oğlum 2 aylık bazen kesintisiz 6 saat bazen 1 saat zor uyur değişken oluyor gün geçtikçe❤️
Rose16 Canim bugunlerin tadini cikarmaya bak,bizimde 4.5 aylik olana kadar oyleydi sonra tumden degisti simdi gece 2 saat kesintisiz uyusun diye dua ediyorum.