Eee Kizlar yamuna korse siparis etmistim bugün geldi nerdeyse bir kücük beden aldm ama olmadi maalesef suan bendekini geri yollamasam bir büyük bedenini kullandktan sonra bunu kullanabiliyomuyum yoksa 2 beden incelme oluyomu yani xl kullandktan sonra hemen m bedenine gecilebiliyomu
Desagr Eee Bende s beden aldım ama çok zorlamak lazımmış yapamadım 🤷🏽♀️ Geri göndericem bugün m alıcam bence inceldikten sonra tekrar sipariş vermek daha mantıklı
Eee Aman kizlar sakin tam ölcünüz neyse onu alin bnce indirim nezamana kadar devam ediyo acaba biliyormusunuz