Emelss- evet o jeller işe yaramadı bizde de hiç dediğim gibi tetagil granül aldım içinde papatya özü falan varmış o biraz daha sakinleştirdi sanki gece ağlayarak uyanınca tekrar sürüyorum biraz daha rahatlattık doktorumuz önermişti, bir de akşamları uyumadan calpol verebilirsin demişti