Mommyy70 Yenidogan maması almıştım acali 1 ay olacak ama daha yarısı duruyor. Bunların ömrü ne kadar acaba
VERA19 Mommyy70 Bazı mamaların 3 hafta içinde bazılarınınsa 4 hafta içinde tüketilmesi gerekiyor.Yani şuanda elinizdekini artık kullanmamanız lazım.Fazla tüketilmiyorsa küçük boy alabilirsiniz🍀
Aksumervenur Mommyy70 açıldıktan sonra 1 ay içinde tüketilmesi lazım yoksa kalmış bile olsa çöpe atılması gerekiyor