Ylcnbsr evet canım içinde birçok bitkinin yağı var cildi nemli tuttu iyileştirdi. Ayrıca hindistan cevizi yağının içinde bulunan yararlı bakteriler krem kulkanmaksizin cilde doğal koruma veriyormuş egzema ,sedef , zararlı güneş ışınları gibi. Onuda kullan. İlk başta çok fazlaysa hafif kortizonlu krem kullan sonra bırak dizenli bunları kullan