Merhaba annişler.
14 günlük oğlum var. Benim sütüm yeterli gelmiyor ve oğlumu sürekli emziremiyorum ve sanırım bu yüzden ağlıyor sürekli. Hipp sütü aldım onu kullanıyorum. Ne şekilde vermeliyim? Siz kaç saatte bir ne kadarlık veriyorsunuz? Ben kusacak diye korkuyorum çok vermek istemiyorum ama aglıyor hep