Sezeryanla doğum yaptım ilk 4 gün sütüm yoktu ama sürekli meme verdim çeksin diye 4.gunden sonra sütüm gelmeye başladı. 3 -4 saat uyuyor kalktığı gibi emdirmeye başlıyorum her iki mememi de veriyorum doysun diye 2- 3 saat uyumuyor sürekli emmek istiyor emerken uyumak istiyor .tam uyudu derken yerine bırakınca yine ağlıyor ne yapacagimi şaşırdım bu arada ilk bebeğim tecrübeli annelerden yardım istiyorum