Kubradaghan74 Bizde tutunarak yürüyoruz. Tek elini tutunca da yürüyor. Ellerini bırakınca 1_2 adım atıyor. ☺️ Özgür takılıyoruz. Oynamak iaterse oynuyor, gezmek isterse evin içinde dolanıyor. Yani canı neyi nasıl yapmak isterse kısıtlamıyorum. 🤗birlikte çamaşır asıyoruz. Çamaşır makinesinden kıyafetleri boşaltıyoruz. Sepetten bana uzatıyor asıyoruz. En sevdiğim şey oldu gerçekten o kadar sevimli ki ❤️ bizimki de anne, hadi, gel,alo diyor. Onun dışında kendi kendine sürekli konuşuyor da biz anlamıyoruz. 🙈