Bebeğim 5 aylık emmeye başladıktan 2 dk sonra kıvranıyor başını geriye doğru atıyor. Doğduğundan beri bu hareketi yapıyor kolik Bi bebek ti zaten. Gaz sancısının şu ana kadar geçmesi lazımdı ama hala devam ediyor sizce sadece gaz mıdır yoksa alerji VS.. Ne olabilir?