Cansuu1 üzülmeyin gerçekten. Yukarıda yorum yapan kadından da anlaşılacağı üzere böyle yorumlar asla bitmez. İlk altı ayında çok kafa takıyordum ben de niye böyle zayıf diye. Ama baktım çocuğun yapısı bu yani ben zayıftım hep babası da öyle yapılı biri değil. Şimdi çok zayıf diyenlere normal biz de zayıfız diyorum susuyorlar ☺️