7 aylik Kizim 2 saatte bir 120cc mama yiyor. Yogurt meyve sebze pureleri ayina uygun corbalar yapiyorum irmikle pirinc falan koyuyorum ama en fazla 4 kasik yiyor doymuyor arkasindan hemen mama istiyor. Gecede 3 kere uyanip mama istiyor. Esimle aileside bana kiziyor kendi yediginiz yemeklerden ver artik mamayi kes diyo masrafindan dolayi ben anlamadim cok mu mama veriyorum acaba 🤔