Kizlar oglum 2.5 aylik. Aksam 9.30 gibi uyur sabah 8 9 a dogru uyanir . Gece 2 kere uykuda emer az az tekrar uyur. Fakat gece altini degistiriyorum haliyle uyaniyor 1 saat sonra falan tekrar uyuyor. Doktorumuz kaka yapmadigi surece alt degistirme olayini geceleri yapmamam gerektigini bebegin gece gunduz ayrimi yapabilmesi icin deliksiz uykuda rahatsiz etmemem gerektigini soyluyor. Fakat kiyamiyorum havalar sicak zaten, bebegimi o sekilde yatirmak istemiyorum . Sizler degistiriyor musunuz gece bezleri . ?