Arkadaşlar 4aylık bebeğim 4 aydır kabız, çok zor yapıyor kakasını. Diyete başladım bu hafta ve beyaz ekmek yemeyi kestim. Artık kendi kendine günde 3-4 defa yapıyor. Bu durumda bebeğimin neye alerjisi varmış yada neyden etkileniyormuş da yapamıyormuş. Bilgisi olan var mı acaba?