Tugbabsra Aysegul845 doktorlar ın hepsi hipp diyor canım anne sütüne en yakın mama imiş ödülü bir mama imiş canım bende onu kullanıyorum memnunun gaz sıkıntısı olmuyor
Yigidinannesi Sma ile başladık kabızlık yaptı ve kilo aldırmadı hiç aksine o ay hiç almadı oğlum aptamile geçtik bu yaradı biraz gaz yapıyor ama olcak okadar her çocuğa farklı mama yariyor yuzden deneme iz lazım ne desek yanlış olur ilk başta anne üstüne en yakın diye sma evolvia ve hip öneriliyor küçük kutu al dene bence