Bsrabncuk o zaman telaş yapmayın benim kide hiç sevmez hiç durmaz gece bile yüz üstü uyumayı seviyor ama uykusunda fark edince ger geri emekliyor bir şeyler yapıyor kendi kendine ağlıyor sonra düzeltiyorum demek ki sevmiyor kas gelişimi için aslında dursa daha iyi ama çok fazla zorlamayın içinize de dert etmeyin bence dediğim gibi biz 9 aylık olacağız hala öyleyiz