Kızlar bebeğim 5 aylık sallayarak uyuyorduk normalde 1 haftadır kendi çapımda uyku eğitimi veriyorum ama dün diş çıkarmaya başladı ve ateşlendi bütün gün ve gece huysuzdu uyumadı şimdi ayağıma aldım hafif hafif sallıyorum çok hızlı olmadan acaba doğru mu yapıyorum tekrar eskiye döner miyiz emeklerimin boşa gitmesinden korkuyorum 😞