Merhaba anneler… İkiz bebeklerim var 40 günlük doğduktan beri her beslenme sonrası kusuyorlar. Kıyafet yetistiremiyorum anne sütü almıyorlar. Mama alıyorlar sadece. Hipp combiotik kullanıyoruz. Tortulu ve sulu kusuyorlar.. ne zaman gecicek bu durum.. tecrübe edenler lütfen yazsın.. korkuyorum bogulurlar die.. 🥺